فرماندار ملایر گفت: تا عصر امروز ۱۰ نفر برای نماینده شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ملایر نام نویسی کرده اند.

نام نویسی ۷ نفر در دومین روز نام نویسی هی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ولدی، فرماندار همدان به ثبت نام سه نفر در اولین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اشاره کرد و گفت: دو نفر از این افراد آقا و یک نفر خانم و تا ساعت ۱۱ صبح امروز ۷ نفر کار ثبت‌نام خود را به پایان رسانده اند.

او  افزود: از این تعداد ۵ نفر آقا و دو نفر خانم بودند که همگی مدارک فوق لیسانس داشته و یک نفر فرهنگی، سه نفر کارمند و سه نفر نیز شغل آزاد داشتند.

فرماندار ملایر ادامه داد:ملایر اولین فرمانداری است که هیئت های اجرایی انتخاب شده اند که پس از تایید لیست ۳۰ نفره قبل از ساعت ۶ عصر روز گذشته هیئت اجرای در شهرستان و دو بخش مشخص شد و امروز نیز بخش سامن مشخص می‌شود.

ولدی به داوطلبین توصیه کرد که کار ثبت‌نام خود را به روزهای آخر واگذار نکنند و هرچه زودتر ثبت نام خود را انجام دهند.

او افزود: تبلیغات انتخابات مجلس از ۲۳ بهمن تا ۳۰ بهمن برگزار شده و داوطلبین فقط در این ایام می‌توانند تبلیغات انجام دهند در خارج از این دوره زمانی تبلیغات ممنوع است و هنگام ثبت نام بایدها و نبایدهای تبلیغات به داوطلبین داده می شود.

ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا روز ۱۶ آذر ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

 

نام نویسی ۷ نفر در دومین روز نام نویسی هی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.